Nuffnang Add

Thursday 16 February 2017

Hari ini Jumaat 17.2.17

Hari ni bermula dgn baik. Alhamdulillah dapatlah mengerjakan suruhan diawal pagi. Aku hantar anak anak ke sekolah kecuali yang sulong sebab dia nak naik van sekolah ..mungkin dapat jumpa dgn kawan kawan dia. Dapat jugak aku hantar isteri dan breakfast dgn dia di tempat kerja sebelum aku ke hospital utk follow up. Tpi punya lah malu, dah la lambat for appointment masa pendaftaran misi kata appointment ni lambat lagi 27 HB bukn 17 HB huhu...malu kat situ. Terus aku balik basuh bju dan vakum Rumah.

Tapi aku rasa stress dan sedih lebih plan Hari ni. Aku plan yg sedih bila hantar anak anak ke sekolah. Isteri pergi kerja pun aku rasa sedey. Aku siap peluk anak aku yg sulung sebelum dia naik van sekolah dia. Tak tau nape. Huwaa...stress kot

Kepala Otak duk pikir pasal tempat kerja. Memang aku tak suka dept baru ni. Silap besar aku mintak tukar ke situ...stresssssnya. Stress dgn orang dia suasana kerja...bukan bidang aku. Mungkin ada hikmah nya.

Hari ni last day aku mc. Tapi petang ni kene datang opis...sebab aku sorang je buat reporting monthly ni. Aduuh stress bila pikirkan. Semoga dijauhkan segala yg buruk yang tak baik dan fitnah di tempat kerja. Aku mintak tukar ke dept susah plak nk lepas. Semoga than permudahkan segaka urusan perpindahan ke dept baru ni....amin..

No comments:

Post a Comment