Nuffnang Add

Wednesday 15 February 2017

Selamat Hari Jadi...

Hari kelahiran Hari cukup umur sejak dilahirkan. Jadi sambutan tu came? Bagi aku ianya nombor dan peringatan aku semakin tua. Apa pencapaian aku takat ini. Cukuplah dgn ucap selamat takde perlu majlis atau sambutan apa apa pun.

Jujurnya dari segi kerjaya takda apa yg berubah, tak naik pangkat takde apa yg dicapai. Bagi aku cukuplah dgn buat kerja yg diberi sebaik mungkin. Tpi klu takde guidance pun susah nak buat betul mesti ada salah.

Bila tiba besdey ni aku akan tengok antara kawan kawan atau sesapa yang kenal aku akan wish aku. Biasanya takde la. Aku bersyukur cukup lah isteri dan ahli keluarga juga adik beradik Ipar duai yang wish. Lagi pon aku tak update birthdate aku kat sosial media. Aku pon malu klu kawan kawan wish...hihihi

Aku rasa takot dan malu setiap kali tarikh ni tiba sebab aku rasa dosa makin banyak tanggungan makin besar tapi pencapaian takde apa.

Tapi lagi tak best bila besdey waktu tgh cuti sakit dan boss telefon menyatakan ada buat salah kat kerja. Came buat kerja bla bla...hmmm patut come out lah with solutions. Nama pon boss gaji pon berganda ganda.  Spoil mood je. Besar sgt kot salah aku tu.

Jadi selamat ulang tahun kelahiran untuk sesiapa yang menyambutnya Hari ini. Semoga diampunkan dosa dan diberkati selalu.

No comments:

Post a Comment