Nuffnang Add

Sunday 30 September 2018

Perancangan kita dan ketentuan Nya.

Penah tak kene camni...baik punya plan berbulan susun plan semua dah mantap baik teratur tetiba pada kejadian tu tak menjadi plak apa yang rancang...frust wei. Menonggeng..

Ginilah...Hari ni ada tournament rugby SMS 10s. Memang popular tournament ni di kalangan peminat ragbi. Memang aku dah plan dah untuk main waktu ni. Dua bulan aku prepare buat body strength punya exercise.. Fitness 4 Hari seminggu...kira iye iye lah ni. Dua minggu sebelum tournament aku terpilih untuk wakil team sekolah aku..tapi kategoti veteren lah..bukan senang weii nak terpilih ...ramai kot veteren ragbi sekolah aku. Happy giler dah ni..Lagi seminggu syok giler rasa badan ni...solid dah keketul jugak lah fitness pun tinggi ..lebih tinggi dari eifel tower kat perancis nu..
Nak buat citer, anak aku yg kecik baru 8 bulan umur nya demam dan ada hfmd..so gegilir cuti ngan wife jagak anak..dua hari pastu si  kakak nyer pulak demam dan ada ada petanda hfmd...walau doktor kata belum betul hfmd lagi.
Tip tup tup bang boom aku pulak rasa badan tak sesedap mana..selera pun kurang dan demam..
4 hari menanggung demam...terus wasap coach kata tokleh join sebab demam. Tak call sebab malu kang kata aku kencing kuat sedangkan aku memang betul demam.
Apa yang best tu...tahun ni plk team aku tu champion cup...sebelum ni takde pun...frust tonggeng weii...dah lah aku waktu sekolah dulu tak terpilih pun utk wakil sekolah ..dah tua tua lepas sekolah ni je terpilih. Hihi...
Itulah hebatnya kuasa Nya.. Buat camne pun klu dah tak boleh tu memang takkan boleh jadik punya..

No comments:

Post a Comment