Nuffnang Add

Monday 14 December 2015

Ice watch night run 2015

Aku nak citer sket, inilah kali pertama aku masuk pertandingan berlari jarak jauh 10km. Tak silap aku 24 tahun lepas masa aku sedang sweet 17 ada masuk larian camni. Tapi waktu pagi. Berlari separuh berjalan separuh sampai kene jemput naik motor oleh organiser sebab dah abih tempoh dah haha. Budak lagi msa tu..suci n tak reti apa.

Pasal ice watch night run ni, ia diadakan pada 5 Dec 2015 bermula dan tamat di plaza shah alam selangor. waktu pelepasan jam 8 mlm utk 10km dan 8.20 mlm utk 5km.

Ade dua kategori iaitu 10km dan 5km. Aku masuk 10km punya sebab alasan tertentu. Seawal km ke 3 aku dah lemah mental cam nyesal masuk. Apa gile lah aku masuk ni..dlm hati berkata. Seb baik lah lari memalam klu siang ni lama dah aku naik teksi balik hahaha.

Sedar tak sedar dgn pelbagai dugaan yg diredah..aku berjaya tamatkan. Dlm top 100 lah.

Tak sangka jumpa kawan opis kat sini. Dia masuk kategori 5km.

Apa aku dapat?.. Pengalaman dan keseronokan dan kepenatan dan kawan.
Organiser bagi aku medal jam ice watch sebagai pemenang bertuah.





No comments:

Post a Comment