Nuffnang Add

Monday 30 November 2015

Things happen for a reason, there is a reason for everything

Pagi tadi patut aku merempit untuk bersukan tapi hujannyer pasal aku pon naik kereta. Keluar awal tapi jem sesangat teruk isnin la katakan aku tibe di tempat yang ditujui lewat sepuluh minit. Sejam empat puluh minit drive. Memang frust tapi nak wat camne. Yang menarik nya keter plak dah buat hal tokleh bawak laju sangat..problem ngan gearbox kot...(harap dijauhkan) dekat nak sampai aku boleh terlanggar burung yang tengah terbang. Sian burung tu. Harap keadaan dia stabil. Sampai kat tempat tu, rupanya game dibatalkan atas kelemahan penganjur. Duh lega.
So aku pon gerak ke tempat lain untuk tgk match lain. Aku sesat sket. Parking plak aku memilih. Tak sesia aku memilih parking rupanya keter sebelah aku park baterinya kong. Seb baik aku ade jumper cable.

So moralnya aku kene drive n sangkut jem sebab bileh tau keter punya keadaan. Sangkut jem dan tibe lewat rupanya matvh dibatalkan. Aku memilih parking rupanya ada orang yg memerlukan jump start punya cable...ini apa aku nampak. Mungkin perancangan Allah lagi baik.

No comments:

Post a Comment