Nuffnang Add

Tuesday 14 February 2017

Kebetulan tengah cuti sakit

Sejak khamis lepas 9 Feb, aku diarahkan utk cuti sakit pemulihan sampai 17 Feb. Ini sebab 8 Feb tu aku buat kene operate ada bhg badan aku yang 'tak sihat'. Seksa wei nak recover. Makan berpantang dan tokleh gerak sangat. Mungkin tuhan makbulkan permintaan aku utk berehat dgn jalani pembedahan. Busir tahap serius je pon.
Leh bayangkan lah nak kentut berak camne masa lepas operation tu...huhuhu

Nak dijadikan citer, si puan isteri sgt sibuk plak minggu aku mc ni. Dia kene stay back kat opis sampai malam. Sedang elok lah tu, since aku kat rumah boleh lah aku cover bhg jaga makan n hal persekolahan anak-anak. Take pe sgt pun takat  amik anak-anak kat tadika n persiapan dinner utk aku n anak-anak. Jadi leh la puan isteri balik lewat utk setelkan keje di opis. Takyah nak risau sgt pasal makan minum dan kebajikan diorang.

Inilah yang dikatakan hikmah disebalik sesuatu kejadian. Betul tak ?


No comments:

Post a Comment